понеделник, 26 юли 2010 г.

БАБА НЕТКА

БАБА НЕТКА
Чатке, как си ма, к`во праят децата?
БАБА ЧАТКА
Аа, не съм ги чувала днес - в Канадата е още много рано! Сутринта само си проверих пощата, ама после имах работа. Първо сканирах прасето за въшки, после му рифрешнах кочината и изхвърих рисайкъл бин-а. След туй сърфирах из двора. Ама надвечер ще си пусна скайпа и ще си чатвам с моите.

БАБА НЕТКА
Ааа, добре ще направиш. Аз пък днес цял ден не съм мръдвала от компа. Абе и аз трябваше да даунлоудвам ябълки от градината и да максимизирам жилетката на дядото, че му е утесняла, ама намерих едно място в нета, дека дават голи юзъри. Червих се, червих се, ама три часа ги гледах!

БАБА ЧАТКА
Иии, Нетке, прати ми линк у скайпа, че да ги видя и аз, ма! От момиче гол юзър не съм виждала! Дядото вече за нищо не става - хардуерът му станал на софтуер, пък и рам не му стига…

БАБА НЕТКА
Ее, стига и ти. И ний вече за нищо не ставаме, даже и за спам не ставаме Чаткеее. Их, да можех да се рисетвам на каквато бях преди 40 години...

БАБА ЧАТКА
Ще ти копи-пейстна една снимка откакто бях на 25 години. Знаеш ли каква красавица бях? Без никакви бъгове! А тогава нямаше фотошоп! Сега вече и аз съм станала за рисетване – виж как ми се е набръчкал десктопа! Не смея да си сложа актуална снимка във фейсбука!

БАБА НЕТКА
Ауу, Чатке, ние се заприказвахме, ама аз се сетих, че имам работа. Трябва да компилирам един боб на дядото, че пак ще ми пусне намръщена емот икона. Ще ми услужиш ли с онази голямата лъжица, че моята я забутах в един шкаф и не ми се ън-зипва?

БАБА ЧАТКА
Нетке, не помниш ли, че ти я сенднах миналата седмица? Я си виж хисторито.

БАБА НЕТКА
Не помня такова нещо, бе Чатке!

БАБА ЧАТКА
Как така не помниш? Ти ми се логна у нас миналата седмица и ми я рикуестна.

БАБАНЕТКА
Стига бе, въобще няма такова нещо!

БАБА ЧАТКА
Така ли! Ти лъжкиня ли ме изкарваш? Какво си позволяваш! Ууу, да ти се скапе скайпа дано!

БАБА НЕТКА
Аа, така ли! Магарето ти троянски кон да стане!

БАБА ЧАТКА
Уиндоуса да ти се бъгне и всички да видят какво криеш в Май Докюментс!

БАБА НЕТКА
Да качиш 30 гигабайта дано! И само на дънната платка да ти се лепнат!

БАБА ЧАТКА
Да ти се срути кочината и да ти преформатира прасето!

БАБА НЕТКА
Котка да ти изяде мишката!

БАБА ЧАТКА
Да ти се скапе антивируса и да ти влязат червеи в ябълките!

БАБА НЕТКА
Невестулка да ти хакне кокошките!

БАБА ЧАТКА
Да ти се скапят драйверите на мотиката и с ръце да копаеш на лозето.

БАБА НЕТКА
Дядото ти да си ъпгрейдне хардуера и да си хване млада юзърка!

БАБА ЧАТКА
Лицето ти на пиксели да стане!

БАБА НЕТКА
Кучето ти на оптичен кабел да се обеси!

БАБА ЧАТКА
Сиди ром да ти влезе в къщата и да ти открадне всички вещи!

БАБА НЕТКА
И компютъра ли ма?

БАБА ЧАТКА
И компютъра!

БАБА НЕТКА
Въъ, пепел ти на ю-ес-би входа! Повече няма да правя с теб ни аудио, ни видео чат! Не ща да чувам никнейма ти повече, тъй да знаеш!

БАБА ЧАТКА
Мм, дреме ми на флопито! Хакерка с хакерка...
(кълнейки се излизат)

Няма коментари: